Ugrás a fő tartalomra

Szállodai reklámok

Egy átlagos fogyasztó napi 4000 - 10000 reklámot lát. Vajon, hogyan tud egy szálloda kitűnni ebből a tömegből? 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A tökéletes vihar a turizmusban

Ma jelent meg egy újabb "dooms day" tanulmány, hogy sorra mondják le a rendezvényeket év végére és ez a veszteségek miatt újabb kb. 30.000 pályaelhagyót fog eredményezni. (Egyébként még többet is...) Újabb válság jöhet a turizmus-vendéglátásban | 24.hu A turizmus periodikus üzletág, a kereslet-kínálat év közben folyamatosan a szezonoknak megfelelően alakul. A téli hónapokban a november és a január, feburár a leggyengébb bevétel szempontjából, hagyományosan a december erős szokott lenni. Ebben az évben az is gyenge lesz.  A bevétel kieséshez tegyük mellé azt, hogy ekkor a legnagyobb a villamosenergia és gázköltség tipikusan. Hopsz, tökéletes vihar....

Na ne. Tényleg?

Hosszú ideje írunk arról, hogy az idei piaci hatások hogyan fogják érinteni a szállodaipart. Ha sokan még csak most döbbennek erre rá, akkor érdemes a blogunkat olvasgatni :D Tetemes áremelésre kényszerül a szállodaipar (vg.hu) Egyébként a korábban sokszor megírt okokból a tetemes a várakozások szerint inkább 40-50% lesz. Sem a - sok helyen még csak most legalizálódó - bérköltség, sem az energiapiaci árak változása nem kíméli a szállodákat. A cikkben is emlegetett kb. közepes méretű szálloda esetén ezek együttes hatása 150-250 millió közé is tehető. Az napi 400.000 - 600.000. forint közötti költségnövekedés. Ha ezt levetítjük 60 szobára az kb. 10.000. forintot is elérheti / szoba / nap. Hogy is mondják sok helyen, sok szerencsét a szállodáknak!  Hogy ez miért nehéz, nos arra elég csak a keresleti görbe jellemzőit ismerni (erről hamarosan).