A szállodák között vannak nagy szállodaláncok tagjai, akiknek világszintű marketing és márkaépítő csapat áll rendelkezésére. Illetve ugyan ez megtalálható kicsiben pl. hazánkban is, így pl. a Danubius-csoport szállodáira elég gondolni.
Ehhez képest vannak olyan szállodák, mint a soproni szállodánk (BEST WESTERN Pannonia Hotel), amelyeknek maguknak kell helytállniuk a piaci versenyben és az értékesítés területén nem sok segítség áll rendelkezésükre. Egy-egy ilyen szálloda esetén nem ritka, hogy a személyzet több mint 10%-a az értékesítő csapat (ha belegondolunk, hogy szakácstól takarítókig hány főre van szükség egy szálloda üzemeltetéséhez, akkor ez tetemes szám.).
A fentiek következménye, hogy a kisebb szállodák, mindent bevetnek annak érdekében, hogy sikerüljön a kedves vendégeket magukhoz csábítani, majd elérni azt, hogy megelégedetten távozzanak. A következő bejegyzésekben egy-egy ilyen eszközt fogunk röviden számba venni.
Ehhez képest vannak olyan szállodák, mint a soproni szállodánk (BEST WESTERN Pannonia Hotel), amelyeknek maguknak kell helytállniuk a piaci versenyben és az értékesítés területén nem sok segítség áll rendelkezésükre. Egy-egy ilyen szálloda esetén nem ritka, hogy a személyzet több mint 10%-a az értékesítő csapat (ha belegondolunk, hogy szakácstól takarítókig hány főre van szükség egy szálloda üzemeltetéséhez, akkor ez tetemes szám.).
A fentiek következménye, hogy a kisebb szállodák, mindent bevetnek annak érdekében, hogy sikerüljön a kedves vendégeket magukhoz csábítani, majd elérni azt, hogy megelégedetten távozzanak. A következő bejegyzésekben egy-egy ilyen eszközt fogunk röviden számba venni.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése