Egy szállodában az élet sosem unalmas. Tegnap este fél 10 öra körül a soproni szállodánkban elszállt egy fázis. Ez elsőre ilyesztőnek hangzik, de technikailag nem túl nagy probléma. Felhívtuk az E.On ügyfélszolgáltatát, hogy bejelentsük. Illedelmesen rögzítették, majd közölték, hogy majd reggel ez lesz az első dolguk. Ekkor megpróbáltunk felhozni pár érvet: évi több 10 millió forintot fizetünk nekik, egy működő szállodáról van szó, a hűtők meg vannak pakolva áruval, a szivattyúk leálltak és reggelre sem fűtés, sem melegvíz nem lesz... Nos az uriembert különösebben nem érdekelte, álmos hangon ismételgette, hogy hát pechünk van (más szavakkal), őt nem különösebben érdekli. Ez aztán Nyugat-Európa... Azt hiszem jövőre találunk olyan szolgáltató aki hajlandó foglalkozni is az ügyfeleivel.
Míg a szakma küzd a szinte senki által nem ismert hotelstars.eu minősítés erőszakos bevezetésével, addig a vendégek töretlenül kézbe veszik a szállodák minősítését. A vendégek közvetlen értékelése minden szakmai és egyéb ad hoc értékelése kétségtelenül lehet hasznos, de a legértékesebb a vendégek saját tapasztalata. A TripAdvisor a világ legnagyobb utazási portálja, amely elsősorban a vendégek értékelésére épít. Az itt kapott elismerés (figyelembe véve a sok százmilliós látogatottságot), igencsak rangos. A szállodánk mai nap kapta meg 2013 után 2014-ben is a kiválósági elismerést, amelyet vendégértékelések alapján a világ első 10%-ába tartozó szállodák kapnak meg. (Köszönjük minden vendégnek, ez csak velük sikerülhet!) Természetesen egy ilyen elismerés fokozott felelősséggel jár, hiszen a színvonalon folyamatosan javítani kell!
Megjegyzések
Megjegyzés küldése