Egy szállodában az élet sosem unalmas. Tegnap este fél 10 öra körül a soproni szállodánkban elszállt egy fázis. Ez elsőre ilyesztőnek hangzik, de technikailag nem túl nagy probléma. Felhívtuk az E.On ügyfélszolgáltatát, hogy bejelentsük. Illedelmesen rögzítették, majd közölték, hogy majd reggel ez lesz az első dolguk. Ekkor megpróbáltunk felhozni pár érvet: évi több 10 millió forintot fizetünk nekik, egy működő szállodáról van szó, a hűtők meg vannak pakolva áruval, a szivattyúk leálltak és reggelre sem fűtés, sem melegvíz nem lesz... Nos az uriembert különösebben nem érdekelte, álmos hangon ismételgette, hogy hát pechünk van (más szavakkal), őt nem különösebben érdekli. Ez aztán Nyugat-Európa... Azt hiszem jövőre találunk olyan szolgáltató aki hajlandó foglalkozni is az ügyfeleivel.
Ma jelent meg egy újabb "dooms day" tanulmány, hogy sorra mondják le a rendezvényeket év végére és ez a veszteségek miatt újabb kb. 30.000 pályaelhagyót fog eredményezni. (Egyébként még többet is...) Újabb válság jöhet a turizmus-vendéglátásban | 24.hu A turizmus periodikus üzletág, a kereslet-kínálat év közben folyamatosan a szezonoknak megfelelően alakul. A téli hónapokban a november és a január, feburár a leggyengébb bevétel szempontjából, hagyományosan a december erős szokott lenni. Ebben az évben az is gyenge lesz. A bevétel kieséshez tegyük mellé azt, hogy ekkor a legnagyobb a villamosenergia és gázköltség tipikusan. Hopsz, tökéletes vihar....
Megjegyzések
Megjegyzés küldése