Korábban a szállodák a náluk lakó vendégekkel elégedettségi kérdőívet töltettek ki. Ez még ma is szokás, de elsősorban belső fejlesztéseket segítenek elő az ilyen kérdőívek. Marketing szempontból mára elsődlegessé váltak az online, publikus vendégértékelések. Egy szálloda lényegében ma már nem tud elbújni.
Három jelentős szereplő ezen a területen a booking.com; a tripadvisor; és a trivago. Utóbbit megvette a booking.com üzemeltetője.
A booking.com előnye, hogy csak olyanok írhatnak véleményt akik ténylegesen meg is szálltak a szállodában. A tripadvisor esetén ugyanakkor olyan értékelések is megjelennek, akik nem az adott foglalási csatornán foglaltak szobát, vagy csak beeső vendégek voltak.
A BEST WESTERN Pannonia Hotel **** Sopronban mai nap érte el a booking.com rendszeren a 400 vendégértékelést és a vendégek mesésnek minősítették a szállodát. Köszönjük!
Magyarországon jelentős szereplő az értékelések kapcsán a szallas.hu. A szállodánk itt is kiváló értékeléssel végzett.
Persze itt jön a csavar. A szállodákat üzemeltetők sosem aludhatnak és kényelmesedhetnek el, hiszen pillanatok alatt nagyot eshet a megítélése a hotelnek.
Köszönjük az eddigi véleményeket, értékeléseket. A jövőben is számítunk rájuk, hiszen a fejlődés alapja ha tudjuk mi kell a vendégnek. (Mel Gibson azért nem vagyunk (Mi kell a nőnek c. film), de a vendégeink szavára figyelünk.)
Három jelentős szereplő ezen a területen a booking.com; a tripadvisor; és a trivago. Utóbbit megvette a booking.com üzemeltetője.
A booking.com előnye, hogy csak olyanok írhatnak véleményt akik ténylegesen meg is szálltak a szállodában. A tripadvisor esetén ugyanakkor olyan értékelések is megjelennek, akik nem az adott foglalási csatornán foglaltak szobát, vagy csak beeső vendégek voltak.
A BEST WESTERN Pannonia Hotel **** Sopronban mai nap érte el a booking.com rendszeren a 400 vendégértékelést és a vendégek mesésnek minősítették a szállodát. Köszönjük!
Magyarországon jelentős szereplő az értékelések kapcsán a szallas.hu. A szállodánk itt is kiváló értékeléssel végzett.
Persze itt jön a csavar. A szállodákat üzemeltetők sosem aludhatnak és kényelmesedhetnek el, hiszen pillanatok alatt nagyot eshet a megítélése a hotelnek.
Köszönjük az eddigi véleményeket, értékeléseket. A jövőben is számítunk rájuk, hiszen a fejlődés alapja ha tudjuk mi kell a vendégnek. (Mel Gibson azért nem vagyunk (Mi kell a nőnek c. film), de a vendégeink szavára figyelünk.)
Megjegyzések
Megjegyzés küldése