A minap írtunk a szállodai internet nehézségeiről. Két újdonság:
1. A világ egyik nagy lánca alapvető Internetet (a lassú verziót), elérhetővé tesz minden szállodájában ingyenesen. Szerintünk ez alapkövetelmény kellene, hogy legyen évek óta, mint ahogy a BEST WESTERN lánc meg is követeli tagjaitól. A mostani lépése az InterContinental-nak persze a korábbi bejegyzésünkben említett egyik korlátozással hozzáférhető csak, nevezetesen, ha "törzsvendéggé" válunk.
2. Minap vedonatúj, világklasszis termékekkel fejlesztettünk a szállodai Internet szolgáltatást. Ugyanakkor az egyik problémánk, hogy a vendégek számítógép beállításai miatt, néha-néha (sajnos a szükségesnél gyakrabban) előfordul, hogy a vendég nem tud kapcsolódni, vagy nem azonnal, vagy csak a gép újraindítását követően. Sajnos ez egy állandó jelenség és még inkább sajnos, hogy igazából nem tudunk semmit tenni ellene. A minap készítettem egy statisztikát és e szerint a vendégpanaszok esetén 98%-ban minden rendben volt az Internettel, csak a vendég számítógépével volt a "probléma". Nehéz kérdés, mert persze ilyenkor is a vendégnek van igaza, holott nagyon szeretnénk ha ez a probléma nem merülne fel, csak tenni nem tudunk ellene.
1. A világ egyik nagy lánca alapvető Internetet (a lassú verziót), elérhetővé tesz minden szállodájában ingyenesen. Szerintünk ez alapkövetelmény kellene, hogy legyen évek óta, mint ahogy a BEST WESTERN lánc meg is követeli tagjaitól. A mostani lépése az InterContinental-nak persze a korábbi bejegyzésünkben említett egyik korlátozással hozzáférhető csak, nevezetesen, ha "törzsvendéggé" válunk.
2. Minap vedonatúj, világklasszis termékekkel fejlesztettünk a szállodai Internet szolgáltatást. Ugyanakkor az egyik problémánk, hogy a vendégek számítógép beállításai miatt, néha-néha (sajnos a szükségesnél gyakrabban) előfordul, hogy a vendég nem tud kapcsolódni, vagy nem azonnal, vagy csak a gép újraindítását követően. Sajnos ez egy állandó jelenség és még inkább sajnos, hogy igazából nem tudunk semmit tenni ellene. A minap készítettem egy statisztikát és e szerint a vendégpanaszok esetén 98%-ban minden rendben volt az Internettel, csak a vendég számítógépével volt a "probléma". Nehéz kérdés, mert persze ilyenkor is a vendégnek van igaza, holott nagyon szeretnénk ha ez a probléma nem merülne fel, csak tenni nem tudunk ellene.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése