Szállodánkban a koronavírus válság kitörésekor leállítottuk a wellnesszt, majd egy nagyszabású átalakításba kezdtünk, amely jövóre ér véget. Bátran elmondhatjuk, hogy lassan két éve nincs wellness szolgáltatás és ez nem is jelenik meg semilyen olyan helyen amire ráhatásunk van. Erre hat hónapig felhívtuk külön, érkezés előtt nagy piros betűkkel a kedves Vendégek figyelmét. De természetesen foglalás előtt is elérhető volt az információ nagy piros gomb alatt (Foglalás előtt fontos információk címen). Mai napig is kiküldésre kerül érkezés előtt e-mailben, hogy fontos információk érkezés előtt, és a legtöbb ártípusunk le is mondható még ezt követően két napig.
Mondhatni napi konfliktus, hogy miért nincs wellness, ők elvárták volna, ez nem négycsillagos szolgáltatás. Sopronban a négycsillagos szállodák többségének nincs wellnessze, de ez persze ilyenkor másodlagos :D
Vajon van jobb megoldás? Olyan ami üzletileg életképes is és nem soroljuk fel foglaláskor, hogy mi az ami nincs?
(A 21. században létezhetnének már olyan CRM rendszerek, amiben ez lekezelhető, de a magyar piacon tevékeny szállodai szoftverek ettől olyan messze vannak mint Makó Jeruzsálemtől és adatvédelmi akadályai is vannak, hogy hosszú évekre visszamenőleg tároljunk adatokat vendégekről (volt-e itt, mikor, stb.)
Megjegyzések
Megjegyzés küldése