Teljesen természetes egy szálloda életében, hogy a számtalan vendéggel történik valami szerencsétlenség, nem azt kapja amire számított, netalán a kollégák is emberek és ezért hibáznak. Ez a szállodai élet normális velejárója.
Ilyenkor gyakran elhangzik, hogy az igazgatóval szeretnék beszélni. Ez nehezebb mint sokan gondolják. No nem azért, mert az igazgatót nem szeretik hívni, hanem mert mivel igazgató, sok olyen dolga van, ami miatt elfoglalt lehet. Hovatovább lehet, hogy a napi 14-16 óra munka után éppen akkor nem tartózkodik a szállodában amikor a vendég szeretne vele beszélni.
Ilyenkor természetesen időpont egyeztetés és a Vendég tájékoztatása, hogy mikor lenne a leghamarabbi időpont amikor tud egyeztetni az igazgatóval, az a minimum elvárás, ugyanakkor általában ilyenkor sajnos a vendég már úgy fogja érezni, hogy őt nem hallgatták meg, mert nem tudott az igazgatóval beszélni. Még akkor is ez az általános tapasztalat, mikor egy vezető kolléga aki képes ellátni a helyettesítést rendelkezésre áll.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése