A turizmus levese nagyjából tavaly októberben, novemberben odakozmált. A feketeleves már rég itt van, csak a bevételek időleges növekedése miatt még nem ismerte fel mindenki, hogy a) be kellett volna már zárnia; b) haladéktalanul a szezon után be kell zárnia; c) van esélye végigbekkelni jövő tavaszig a helyzetet és olyan terméke van ami gigantikus válság során is menni fog (luxus termék).
Míg a szakma küzd a szinte senki által nem ismert hotelstars.eu minősítés erőszakos bevezetésével, addig a vendégek töretlenül kézbe veszik a szállodák minősítését. A vendégek közvetlen értékelése minden szakmai és egyéb ad hoc értékelése kétségtelenül lehet hasznos, de a legértékesebb a vendégek saját tapasztalata. A TripAdvisor a világ legnagyobb utazási portálja, amely elsősorban a vendégek értékelésére épít. Az itt kapott elismerés (figyelembe véve a sok százmilliós látogatottságot), igencsak rangos. A szállodánk mai nap kapta meg 2013 után 2014-ben is a kiválósági elismerést, amelyet vendégértékelések alapján a világ első 10%-ába tartozó szállodák kapnak meg. (Köszönjük minden vendégnek, ez csak velük sikerülhet!) Természetesen egy ilyen elismerés fokozott felelősséggel jár, hiszen a színvonalon folyamatosan javítani kell!
Megjegyzések
Megjegyzés küldése