A jó (vagy rossz) hír, hogy a kis-közepes méretű szálláshelyek jó eséllyel a legkisebb kategóriába esnek (13. § (1) f)). Persze azért arra is készülni kell, hogy háborús veszélyhelyzetben lehet gyorsan felülírják és a lakosság ellátásában nem létfontosságú szolgáltatásokat majd átsorolják. :D (bármennyire fájó, de nem illogikus lenne)
Míg a szakma küzd a szinte senki által nem ismert hotelstars.eu minősítés erőszakos bevezetésével, addig a vendégek töretlenül kézbe veszik a szállodák minősítését. A vendégek közvetlen értékelése minden szakmai és egyéb ad hoc értékelése kétségtelenül lehet hasznos, de a legértékesebb a vendégek saját tapasztalata. A TripAdvisor a világ legnagyobb utazási portálja, amely elsősorban a vendégek értékelésére épít. Az itt kapott elismerés (figyelembe véve a sok százmilliós látogatottságot), igencsak rangos. A szállodánk mai nap kapta meg 2013 után 2014-ben is a kiválósági elismerést, amelyet vendégértékelések alapján a világ első 10%-ába tartozó szállodák kapnak meg. (Köszönjük minden vendégnek, ez csak velük sikerülhet!) Természetesen egy ilyen elismerés fokozott felelősséggel jár, hiszen a színvonalon folyamatosan javítani kell!
Megjegyzések
Megjegyzés küldése